plan zajęć

Grafik zajęć fitness
obowiązuje od 2 września 2020 r.
poniedziałek środa piątek sobota
10:00 – 10:50 gimnastyka w wodzie
17:30 – 18:20 gimnastyka w wodzie
18:30 – 19:20 gimnastyka w wodzie zumba (18:30 – 19:30) gimnastyka w wodzie
19:30 – 20:30 zdrowy kręgosłup step&shape brzuch, uda, pośladki – smukła sylwetka
20:30 – 21:30 aqua aerobik aqua aerobik aqua aerobik
Instruktorzy: Sandra Bergman Sandra Rupniewska Ewelina Cal Agnieszka Bogusz

………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Program „Zdrowie w Twoich rękach”

wymagane skierowanie od lekarzy z SP ZOZ Konstantynów Łódzki lub SI Zgoda (Informacja dotycząca skierowań lekarskich)

Na gimnastykę w wodzie przyjmowane są zapisy (max 12 osób w grupie), uczestnicy będą wpuszczani zgodnie z listą.

Do czasu zajęć gimnastyki w wodzie i aqua aerobiku wliczony jest czas na szatnię przed wejściem – 10 minut, po zajęciach – 15 minut.W przypadku przekroczenia czasu na szatnię lub dodatkowego skorzystania przez klientów aqua aerobiku lub gimnastyki w wodzie z innych usług, np. : basenu, sauny, jacuzzi naliczane będą dopłaty wg stawek minutowych, jak za strefę basenu.

…………………………………………………………………………………………………………………………………….

Opis zajęć :

Zdrowy kręgosłup – trening skoncentrowany na praktykowaniu prawidłowej postawy ciała i wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Celem zajęć jest poprawa ruchomości kręgosłupa i rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia/pracy. Odpowiednie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, w każdym wieku.

ABC kręgosłupa

Pilates – Zestaw ćwiczeń mających na celu stworzenie równowagi w ciele. Nazywany jest treningiem „dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój. Szczególny nacisk jest kładziony głównie na mięśnie brzucha i grzbietu. Zajęcia absolutnie dla każdego, zalecane osobom z dolegliwościami kręgosłupa.

Bpu– Zajęcia stanowią gimnastykę odchudzającą, składają się z ćwiczeń wzmacniających mięśnie i redukujących tkankę tłuszczową. Składają się z serii powtarzanych od kilku do kilkunastu razy ćwiczeń, ze szczególnym uwzględnieniem partii mięśniowych brzucha, pośladków i ud. Zajęcia przeznaczone dla każdego, również niezależnie od wieku.

Step & Shape – trening ma charakter ogólnorozwojowy, odbywa się przy utrzymaniu pracy cardio cały czas, co wpływa korzystnie na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmacnianie układu oddechowego. Zajęcia przy dynamicznej muzyce, stopień urozmaicenia układu zależy od zaawansowania ćwiczącej grupy. Na zakończenie kilka ćwiczeń dedykowanych jest mięśniom brzucha. Trening fitness dla wszystkich lubiących choreografię.

Tabata – to połączenie tradycyjnych ćwiczeń aerobowych z intensywnym treningiem interwałowym, została skonstruowana tak, że pozwala zarówno na szybkie spalanie tkanki tłuszczowej, jak i na dotlenienie całego ciała. Tabata to interwał wysiłkowy trwający 20 sekund i następujący po nim 10 sekundowy interwał regeneracyjny. Jak każdy tego typu środek treningowy, ma część wysiłku bardzo intensywnego i niedostateczny czas odpoczynku. Kolejne powtórzenie interwału wysiłkowego kumuluje w sobie zmęczenie wysiłku w okresie poprzedzającym.

Zumba – Zajęcia, które są dynamicznym połączeniem fitness i latynoamerykańskiego tańca. Zajęcia aerobowe, idealne do spalania tkanki tłuszczowej, ćwiczenia ruchowej koordynacji i modelowania sylwetki – szczególnie talii, brzucha, pośladków i ud.

Gimnastyka w wodzie –

Aqua aerobik

Partnerzy