strefa fitness

Słów kilka o znaczeniu wysiłku fizycznego.

Jednym z elementów racjonalnego stylu życia jest aktywność ruchowa człowieka. Ponieważ proces starzenia się motorycznego człowieka w związku z cywilizowanym trybem życia rozpoczyna się przedwcześnie, coraz częściej zwraca się uwagę na konieczność uprawiania ćwiczeń fizycznych. Świadoma i aktywna praca nad własnym ciałem gwarantuje podniesienie ogólnej sprawności, a tym samym opóźnienie lub całkowite wyeliminowanie dolegliwości wynikających z bezruchu. Każda forma długotrwałej i urozmaiconej aktywności fizycznej stanowi odciążenie dla kręgosłupa , zapobiega procesom zwyrodnieniowym lub hamuje ich pogłębianie się. Korzystne zmiany zachodzą nie tylko w układzie ruchowym, ale i w innych narządach i wywierają wpływ na ogólny stan zdrowia: układ krążenia , oddechowy, przemianę materii np. zmniejszenie stężenia we krwi lipidów sprzyjających rozwojowi miażdżycy oraz „ rozweselający” powysiłkowy efekt endorfinowy. Wysiłek fizyczny zapobiega nadwadze i zmniejsza ryzyko rozwoju cukrzycy. W obecnych czasach ogólnego pośpiechu , braku czasu , królującego stresu polecamy nasz obiekt jako miejsce, gdzie choć na chwilę można zapomnieć o rzeczywistości z korzyścią dla własnej kondycji fizycznej i psychicznej. Mamy nadzieję kreować wśród klientów świadomość niezbędnych różnorodnych form udziału w kulturze fizycznej dla „zdrowego życia w sprawności”. Dotyczy to zwłaszcza dzieci – chcemy dążyć do zahamowania negatywnych tendencji w rozwoju biologicznym młodego pokolenia, mających wyraźny związek z niedostatkiem aktywności ruchowej. Włączamy się w propagowanie zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej jako czynników skutecznej profilaktyki prozdrowotnej oraz sposobu na pożyteczne spędzanie wolnego czasu. Polecamy zajęcia fitness, które przeznaczone są głównie dla pań. Są to ćwiczenia kształtujące sylwetkę połączone z wydolnościowymi, ćwiczenia rozluźniające, rozciągające i relaksujące, wzmacniające mięśnie kręgosłupa, gimnastyka lecznicza, ćwiczenia wspomagające odchudzanie.

W naszej ofercie posiadamy :

 

Zdrowy kręgosłup – trening skoncentrowany na praktykowaniu prawidłowej postawy ciała i wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Celem zajęć jest poprawa ruchomości kręgosłupa i rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia/pracy. Odpowiednie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, w każdym wieku.

Joga – łagodniejszy zestaw asan (pozycji) z użyciem pomocy (np. pasek, kostka) przeznaczony dla osób z problemami zdrowotnymi, jak również dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z jogą.

Fat burning – Zajęcia wzmacniająco-spalające o wysokiej intensywności. Dynamiczny trening o dosyć wysokim stopniu zaawansowania. Niezależnie od płci to trening dla lubiących ruszać się intensywnie w rytm energicznej muzyki.

Pilates – Zestaw ćwiczeń mających na celu stworzenie równowagi w ciele. Nazywany jest treningiem „dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój. Szczególny nacisk jest kładziony głównie na mięśnie brzucha i grzbietu. Zajęcia absolutnie dla każdego, zalecane osobom z dolegliwościami kręgosłupa.

Bup/ Zgrabna Pani – Zajęcia stanowią gimnastykę odchudzającą, składają się z ćwiczeń wzmacniających mięśnie i redukujących tkankę tłuszczową. Składają się z serii powtarzanych od kilku do kilkunastu razy ćwiczeń, ze szczególnym uwzględnieniem partii mięśniowych brzucha, pośladków i ud. Zajęcia przeznaczone dla każdego, również niezależnie od wieku.

Streching – Zajęcia polegające na rozciąganiu i uelastycznianiu wszystkich partii mięśniowych, a także mające na celu poprawę ukrwienia układu motorycznego. Prowadzone przy spokojnej i relaksacyjnej muzyce. Dzięki regularnemu treningowi ciało staje się bardziej elastyczne i przygotowane do innych form aktywności. Doskonale likwiduje przykurcze mięśniowe, zmniejsza ryzyko kontuzji i powiększa fizyczne możliwości.

Aqua Zumba – to połączenie latynoamerykańskiego tańca i aqua aerobiku, które naładuje Was energią na cały tydzień!

Step & Shape - trening ma charakter ogólnorozwojowy, odbywa się przy utrzymaniu pracy cardio cały czas, co wpływa korzystnie na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmacnianie układu oddechowego. Zajęcia przy dynamicznej muzyce, stopień urozmaicenia układu zależy od zaawansowania ćwiczącej grupy. Na zakończenie kilka ćwiczeń dedykowanych jest mięśniom brzucha. Trening fitness dla wszystkich lubiących choreografię.

Ladies Latin Solo – to świetna zabawa przeznaczona tylko dla Pań bez względu na wiek wykształcająca u uczestniczek – eleganckie i pełne gracji ruchy, poprawia naszą sprawność fizyczną oraz pozwala wyzwolić z nas wszelką energię jaką tłumimy w sobie podczas codziennego dnia. Na tych zajęciach wszystko jest prowadzone z dużą dozą humoru i nieco z przymrużeniem oka. Zajęcia oparte są na krótkich układach choreograficznych pozwalających ukazać w świadomy i delikatny sposób swoje atuty oraz w dobrym smaku, umiejętnie eksponować swoją kobiecość. Wpływa pozytywnie na samopoczucie, dodaje pewności siebie, a przy tym niekonwencjonalna formuła tematycznych zajęć aerobowych pozwala miło spędzić czas.

Inter Jump – to intensywny trening przy energicznej muzyce i z dużą dawką uśmiechu. Każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od poziomu zaawansowania. Ćwiczenia opierają się na podskokach i są wykonywane interwałowo, co polega na zwiększaniu i zmniejszaniu intensywności wysiłku fizycznego. Trening interwałowy zapewnia rewelacyjną poprawę kondycji i charakteryzuje się wysokim współczynnikiem spalania kalorii. Jest genialnym wyciskiem dla tłuszczyku dzięki długotrwałym procesom zachodzącym nie tylko podczas wykonywania ćwiczeń, ale nawet do kilkunastu godzin po treningu.

Zumba – Zajęcia, które są dynamicznym połączeniem fitness i latynoamerykańskiego tańca. Zajęcia aerobowe, idealne do spalania tkanki tłuszczowej, ćwiczenia ruchowej koordynacji i modelowania sylwetki – szczególnie talii, brzucha, pośladków i ud.

Body sculpt – zajęcia statyczne o umiarkowanej intensywności, których głównym celem jest rzeźbienie ciała i modelowanie sylwetki. Podczas ćwiczeń wykorzystuje się ciężarki i stepy, które wymuszają większą pracę mięśni. Umiarkowane tempo treningu pozwala na dokładne i precyzyjne wykonywanie ćwiczeń.

Aqua aerobik – Zajęcia aerobiku prowadzone w oparciu o znane figury, w wodzie zyskują na intensywności wykorzystując dodatkowy opór wody i wzmacniają dodatkowe partie mięśni.

 

Partnerzy

ok_system_nowe my_benefit fitprofit benefit_nowy fit_sport