plan zajęć

Godzinowy rozkład zajęć
aerobiku, aqua aerobiku i gimnastyki od 1 września 2018r.*

godz/dn poniedziałek wtorek środa czwartek piątek
17:00
17:00
gimnastyka w wodzie
zdrowy kręgosłup
gimnastyka w wodzie

gimnastyka w wodzie
gimnastyka w wodzie
18:00
18:00
gimnastyka w wodzie
body sculpt
gimnastyka w wodzie
step & shape**
gimnastyka w wodzie
gracja i wdzięk
gimnastyka w wodzie
tabata **
gimnastyka w wodzie
inter jump
19:00

19:05
inter jump

aqua aerobik
zumba**

zgrabna Pani

pilates

aqua aerobik**
ladies latino solo

20:00
trening obwodowy
       
sobota
8:00
gimnastyka w wodzie    
9:00 gimnastyka w wodzie    
11:00    
Instruktorki:
Agnieszka
Sandra
Sławka
Sandra R.
Natalia

Gimnastyka w wodzie – wejścia wyłącznie na karnety!
Aqua aerobik – pierwszeństwo dla osób posiadających karnety.
Ilość miejsc ograniczona.

* Zajęcia zorganizowane trwają od 1 września do 30 czerwca. Rozkład zajęć może ulec zmianie.
**Zajęcia z Sandrą R. od dnia 18.09.2018r.

 

Zajęcia trwają: gimnastyka w wodzie 50 minut, aqua aerobik i zajęcia na sali – 60 minut.

 

Program „Zdrowie w Twoich rękach”

wymagane skierowanie od lekarzy z SP ZOZ Konstantynów Łódzki lub SI Zgoda

Na gimnastykę w wodzie przyjmowane są zapisy (max 12 osób w grupie), uczestnicy będą wpuszczani zgodnie z listą.
Dla osób pływających ze skierowaniami lekarskimi ustalamy indywidualne terminy basenu.

Do czasu zajęć gimnastyki w wodzie i aqua aerobiku wliczony jest czas na szatnię przed wejściem – 10 minut, po zajęciach – 15 minut.W przypadku przekroczenia czasu na szatnię lub dodatkowego skorzystania przez klientów aqua aerobiku lub gimnastyki w wodzie z innych usług, np. : basenu, sauny, jacuzzi naliczane będą dopłaty wg stawek minutowych, jak za strefę basenu.

 

Opis zajęć :

Zdrowy kręgosłup – trening skoncentrowany na praktykowaniu prawidłowej postawy ciała i wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Celem zajęć jest poprawa ruchomości kręgosłupa i rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia/pracy. Odpowiednie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, w każdym wieku.

Pilates – Zestaw ćwiczeń mających na celu stworzenie równowagi w ciele. Nazywany jest treningiem „dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój. Szczególny nacisk jest kładziony głównie na mięśnie brzucha i grzbietu. Zajęcia absolutnie dla każdego, zalecane osobom z dolegliwościami kręgosłupa.

Bup/ Zgrabna Pani – Zajęcia stanowią gimnastykę odchudzającą, składają się z ćwiczeń wzmacniających mięśnie i redukujących tkankę tłuszczową. Składają się z serii powtarzanych od kilku do kilkunastu razy ćwiczeń, ze szczególnym uwzględnieniem partii mięśniowych brzucha, pośladków i ud. Zajęcia przeznaczone dla każdego, również niezależnie od wieku.

Step & Shape – trening ma charakter ogólnorozwojowy, odbywa się przy utrzymaniu pracy cardio cały czas, co wpływa korzystnie na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmacnianie układu oddechowego. Zajęcia przy dynamicznej muzyce, stopień urozmaicenia układu zależy od zaawansowania ćwiczącej grupy. Na zakończenie kilka ćwiczeń dedykowanych jest mięśniom brzucha. Trening fitness dla wszystkich lubiących choreografię.

Ladies Latino Solo – to świetna zabawa przeznaczona tylko dla Pań bez względu na wiek wykształcająca u uczestniczek – eleganckie i pełne gracji ruchy, poprawia naszą sprawność fizyczną oraz pozwala wyzwolić z nas wszelką energię jaką tłumimy w sobie podczas codziennego dnia. Na tych zajęciach wszystko jest prowadzone z dużą dozą humoru i nieco z przymrużeniem oka. Zajęcia oparte są na krótkich układach choreograficznych pozwalających ukazać w świadomy i delikatny sposób swoje atuty oraz w dobrym smaku, umiejętnie eksponować swoją kobiecość. Wpływa pozytywnie na samopoczucie, dodaje pewności siebie, a przy tym niekonwencjonalna formuła tematycznych zajęć aerobowych pozwala miło spędzić czas.

Inter Jump – to intensywny trening przy energicznej muzyce i z dużą dawką uśmiechu. Każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od poziomu zaawansowania. Ćwiczenia opierają się na podskokach i są wykonywane interwałowo, co polega na zwiększaniu i zmniejszaniu intensywności wysiłku fizycznego. Trening interwałowy zapewnia rewelacyjną poprawę kondycji i charakteryzuje się wysokim współczynnikiem spalania kalorii. Jest genialnym wyciskiem dla tłuszczyku dzięki długotrwałym procesom zachodzącym nie tylko podczas wykonywania ćwiczeń, ale nawet do kilkunastu godzin po treningu.

Zumba – Zajęcia, które są dynamicznym połączeniem fitness i latynoamerykańskiego tańca. Zajęcia aerobowe, idealne do spalania tkanki tłuszczowej, ćwiczenia ruchowej koordynacji i modelowania sylwetki – szczególnie talii, brzucha, pośladków i ud.

Gracja & wdzięk – To zajęcia kierowane do pań niezależnie od wieku i stopnia sprawności fizycznej. Mają na celu doskonalić prawidłową postawę ciała, umiejętność poruszania się lekko i płynnie. Pomogą też wzmocnić pewność siebie, koordynację ruchu z muzyką i otworzyć uczestniczki na spontaniczny, wyrażający indywidualność, kobiecy taniec. Wykorzystamy elementy tańca jazzowego, klasycznego, tanga argentyńskiego, flamenco, a także tańców latynoamerykańskich i gimnastyki. Poruszając się w rytmie ulubionych utworów obudzimy w sobie radość, entuzjazm, a może i uśpione marzenia… :)

 

 

Partnerzy

ok_system_nowe my_benefit fitprofit benefit_nowy fit_sport