plan zajęć

Godzinowy rozkład zajęć
aerobiku, aqua aerobiku i gimnastyki od 4 września 2017r.*

godz/dn poniedziałek wtorek środa czwartek piątek
16:15

17:00
 - Zumba Kids
1gr. 4-6 lat
Zumba Kids
2gr. 7-11 lat
 -  - -
17:00
17:00
gimnastyka w wodzie
zdrowy kręgosłup
gimnastyka w wodzie
-
gimnastyka w wodzie
-
gimnastyka w wodzie
zdrowy kręgosłup
gimnastyka w wodzie
-
18:00
18:00
gimnastyka w wodzie
body sculpt
gimnastyka w wodzie
Step & Shape
gimnastyka w wodzie
Inter Jump
gimnastyka w wodzie
pilates
gimnastyka w wodzie
Ladies Latino Solo
18:30 joga ** - - -
19:00
-
19:05
19:30
gimnastyka zdrowotna
-

aqua aerobik
-
Zumba

aqua aerobik
-
zgrabna pani/bup
-

-
-
Tabata
-
aqua aerobik
-
Inter Jump
-


-
20:00
20:05
-
trening obwodowy

-
-

-
-

-
-
Zumba
-
-

-
Prowadzący:
Agnieszka
Sandra
Sławka
Sandra R
Natalia
Prowadzący:
Agnieszka
Sandra
Sławka
Sandra R
Natalia
Prowadzący:
Agnieszka
Sandra
Sławka
Sandra R
Natalia
Prowadzący:
Agnieszka
Sandra
Sławka
Sandra R
Natalia
Prowadzący:
Agnieszka
Sandra
Sławka
Sandra R
Natalia

Gimnastyka w wodzie /Sławka / Sandra/  Sobota 8:00 | 9:00 – wejścia wyłącznie na karnety!
Aqua aerobik – pierwszeństwo dla osób posiadających karnety.
Ilość miejsc ograniczona.

* Zajęcia zorganizowane trwają od 1 września do 30 czerwca. Rozkład zajęć może ulec zmianie.

** JOGA – zajęcia odbywają się w budynku Centrum Sportu i Rekreacji na Pl.Wolności 60, prowadzi Gosia

Zajęcia trwają: gimnastyka w wodzie 50 minut, aqua aerobik i zajęcia na sali – 60 minut.

 

Program „Zdrowie w Twoich rękach”

wymagane skierowanie od lekarzy z SP ZOZ Konstantynów Łódzki lub SI Zgoda

Na gimnastykę w wodzie przyjmowane są zapisy (max 12 osób w grupie), uczestnicy będą wpuszczani zgodnie z listą.
Dla osób pływających ze skierowaniami lekarskimi ustalamy indywidualne terminy basenu.

Do czasu zajęć gimnastyki w wodzie i aqua aerobiku wliczony jest czas na szatnię przed wejściem – 10 minut, po zajęciach – 15 minut.W przypadku przekroczenia czasu na szatnię lub dodatkowego skorzystania przez klientów aqua aerobiku lub gimnastyki w wodzie z innych usług, np. : basenu, sauny, jacuzzi naliczane będą dopłaty wg stawek minutowych, jak za strefę basenu.

 

Opis zajęć :

Zdrowy kręgosłup – trening skoncentrowany na praktykowaniu prawidłowej postawy ciała i wzmacnianiu osłabionych mięśni posturalnych. Celem zajęć jest poprawa ruchomości kręgosłupa i rozciąganie najważniejszych grup mięśniowych, przykurczonych w wyniku siedzącego trybu życia/pracy. Odpowiednie zarówno dla kobiet jak i mężczyzn, w każdym wieku.

Joga – łagodniejszy zestaw asan (pozycji) z użyciem pomocy (np. pasek, kostka) przeznaczony dla osób z problemami zdrowotnymi, jak również dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z jogą.

Fat burning – Zajęcia wzmacniająco-spalające o wysokiej intensywności. Dynamiczny trening o dosyć wysokim stopniu zaawansowania. Niezależnie od płci to trening dla lubiących ruszać się intensywnie w rytm energicznej muzyki.

Pilates – Zestaw ćwiczeń mających na celu stworzenie równowagi w ciele. Nazywany jest treningiem „dobrego samopoczucia”. Wpływa na to jak wygląda ciało, jak je odczuwamy i jak ono pracuje. Ćwiczenia bez stresu i męki wykonywane przy dźwiękach spokojnej muzyki wprowadzają nas w dobry nastrój. Szczególny nacisk jest kładziony głównie na mięśnie brzucha i grzbietu. Zajęcia absolutnie dla każdego, zalecane osobom z dolegliwościami kręgosłupa.

Bup/ Zgrabna Pani – Zajęcia stanowią gimnastykę odchudzającą, składają się z ćwiczeń wzmacniających mięśnie i redukujących tkankę tłuszczową. Składają się z serii powtarzanych od kilku do kilkunastu razy ćwiczeń, ze szczególnym uwzględnieniem partii mięśniowych brzucha, pośladków i ud. Zajęcia przeznaczone dla każdego, również niezależnie od wieku.

Streching – Zajęcia polegające na rozciąganiu i uelastycznianiu wszystkich partii mięśniowych, a także mające na celu poprawę ukrwienia układu motorycznego. Prowadzone przy spokojnej i relaksacyjnej muzyce. Dzięki regularnemu treningowi ciało staje się bardziej elastyczne i przygotowane do innych form aktywności. Doskonale likwiduje przykurcze mięśniowe, zmniejsza ryzyko kontuzji i powiększa fizyczne możliwości.

Aqua Zumba – to połączenie latynoamerykańskiego tańca i aqua aerobiku, które naładuje Was energią na cały tydzień!

Step & Shape - trening ma charakter ogólnorozwojowy, odbywa się przy utrzymaniu pracy cardio cały czas, co wpływa korzystnie na spalanie tkanki tłuszczowej oraz wzmacnianie układu oddechowego. Zajęcia przy dynamicznej muzyce, stopień urozmaicenia układu zależy od zaawansowania ćwiczącej grupy. Na zakończenie kilka ćwiczeń dedykowanych jest mięśniom brzucha. Trening fitness dla wszystkich lubiących choreografię.

Ladies Latin Solo – to świetna zabawa przeznaczona tylko dla Pań bez względu na wiek wykształcająca u uczestniczek – eleganckie i pełne gracji ruchy, poprawia naszą sprawność fizyczną oraz pozwala wyzwolić z nas wszelką energię jaką tłumimy w sobie podczas codziennego dnia. Na tych zajęciach wszystko jest prowadzone z dużą dozą humoru i nieco z przymrużeniem oka. Zajęcia oparte są na krótkich układach choreograficznych pozwalających ukazać w świadomy i delikatny sposób swoje atuty oraz w dobrym smaku, umiejętnie eksponować swoją kobiecość. Wpływa pozytywnie na samopoczucie, dodaje pewności siebie, a przy tym niekonwencjonalna formuła tematycznych zajęć aerobowych pozwala miło spędzić czas.

Inter Jump – to intensywny trening przy energicznej muzyce i z dużą dawką uśmiechu. Każdy znajdzie coś dla siebie, niezależnie od poziomu zaawansowania. Ćwiczenia opierają się na podskokach i są wykonywane interwałowo, co polega na zwiększaniu i zmniejszaniu intensywności wysiłku fizycznego. Trening interwałowy zapewnia rewelacyjną poprawę kondycji i charakteryzuje się wysokim współczynnikiem spalania kalorii. Jest genialnym wyciskiem dla tłuszczyku dzięki długotrwałym procesom zachodzącym nie tylko podczas wykonywania ćwiczeń, ale nawet do kilkunastu godzin po treningu.

Zumba – Zajęcia, które są dynamicznym połączeniem fitness i latynoamerykańskiego tańca. Zajęcia aerobowe, idealne do spalania tkanki tłuszczowej, ćwiczenia ruchowej koordynacji i modelowania sylwetki – szczególnie talii, brzucha, pośladków i ud.

Body sculpt – zajęcia statyczne o umiarkowanej intensywności, których głównym celem jest rzeźbienie ciała i modelowanie sylwetki. Podczas ćwiczeń wykorzystuje się ciężarki i stepy, które wymuszają większą pracę mięśni. Umiarkowane tempo treningu pozwala na dokładne i precyzyjne wykonywanie ćwiczeń.

Aqua aerobik – Zajęcia aerobiku prowadzone w oparciu o znane figury, w wodzie zyskują na intensywności wykorzystując dodatkowy opór wody i wzmacniają dodatkowe partie mięśni.

 

Partnerzy

ok_system_nowe my_benefit fitprofit benefit_nowy fit_sport